.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كانديداهای بالقوه انتخابات رياست‌جمهوري
كانديداهای بالقوه انتخابات رياست‌جمهوري

يك عضو شوراي مركزي فراكسيون رهروان ولايت مجلس با پيش‌بيني رقابت بين اصولگرايان در انتخابات آينده رياست جمهوري گفت كه اصولگرايان احتمالا از اصلاح طلبان ملايم نيز يارگيري خواهند كرد.

حسين نجابت در گفت‌وگو با ایسنا، قاليباف، رضايي، پورمحمدي، متكي، حدادعادل، ولايتي و نيكزاد را داوطلبان بالقوه كانديداتوري در انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده عنوان كرد.

وي با اشاره به فعاليت برخي افراد و گروه‌ها براي انتخابات آن را زودهنگام توصيف كرد و افزود: اين اقدام از سر بي‌تجربگي است و ما خبرهايي داريم كه برخي افراد فعاليت‌هاي انتخاباتي خود را آغاز كردند، اما من به دو دليل آن را زود مي‌دانم. يكي اينكه هنوز رقابت‌ها شكل واقعي به خود نگرفته و ديگر اينكه اين نوع اتلاف انرژي و ذهن را از مسائل كاري كشور متوجه مساله‌اي مي‌كند كه يك سال ديگر قرار است اتفاق بيفتد و ضرورتي ندارد كه به اين سرعت فكر جامعه به موضوع انتخابات مشغول شود.

نماينده مردم تهران در مجلس، اضافه كرد: هم‌اكنون تحركات جزئي انتخاباتي در جريان است و به نظر مي‌رسد از آبان‌ماه بحث‌ها قدري جدي‌تر شود.

نجابت با اشاره به اختلاف‌نظر بين اصولگرايان در انتخابات مجلس نهم يادآور شد: اين انتخابات در شرايطي برگزار شد كه ما در جريان فتنه اصلاح‌طلبان افراطي را از دست داده بوديم و آنها از گردونه رقابت خارج شده بودند و به همين دليل رقابت به درون جريان اصولگرا كشيده شد و چند ليست بيرون آمد. انتظار نمي‌رفت اصولگرايان يك ليست ارائه كنند و رقيبي هم نداشته باشند. به نظر مي‌رسد در مورد انتخابات رياست جمهوري هم وضع به همين منوال باشد.

اين نماينده اصولگرا با بيان اينكه نيازي نيست اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري روي يك شخص به وحدت نظر برسند، تصريح كرد: اصلاح‌طلبان نيز براي ورود به عرصه انتخابات بايد مواضع شفافي اتخاذ كنند و از مواضع قبلي خود خصوصا در جريان فتنه اظهار برائت كنند تا روشن شود به چه شكل مي‌خواهند در انتخابات حضور يابند البته در كنار اين موضوع اقبال عمومي نيز بسيار مهم است كه در حال حاضر به نظر مي‌رسد اين اقبال وجود ندارد.

وي در پايان با پيش‌بيني رقابت بين اصولگرايان در انتخابات آينده گفت: به نظر مي‌رسد گروه‌هاي مختلف در طيف اصولگرا با هم رقابت خواهند داشت اما احتمالا ائتلاف‌هايي با اصلاح‌طلبان ملايم صورت خواهد گرفت و اصولگرايان سعي خواهند كرد از آنها نيز يارگيري كنند.

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 20 شهريور 1391
آقای نیکزاد که درحال حاضر وزیرمحترم راه وشهرسازی هستند,قیمت مسکن تقریباصددرصدافزایش یافت,مثلادراسلام شهر سال گذشته قیمت یک مترآپارتمان مسکونی 650هزارتومان بوده ودرحال حاضر,یک میلیون وچهارصد هزارتومان میباشدودرتهران ودیگرشهرها..,حالااگرایشان کاندیدا شوند ورای آورنددیگر چه شود, مردم میفهمند وهمه چی را رصد میکنند وبعد رای خواهندداد.امیدواریم فردی اصول گرا و دارای مدیریتی قوی کاندیدا گردد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.